Virkning 😜

Tror helt Ă€rligt att jag har blivit sjuk.. 😂 Varför ska jag alltid bli sugen pĂ„ att virka eller pyssla nĂ€r jag har sĂ„ jĂ€vla ont i min handled/armbĂ„ge för?! Det gör ju inte saken bĂ€ttre precis om man sĂ€ger sĂ„.. Men nu kan jag Inte sluta för det var ju sĂ„ himla beroendeframkallande.. 😜😂 Och Kul nanting! 👍💕 

Det Ă€r vĂ€l sĂ„ som nĂ€r man var liten och INTE fick tex.röka, snusa eller dricka m.m  DĂ„ tjuvrökte man istĂ€llet, för att man inte fick.. 😜


Nellys mössa KLAR!! 💕

Jag Ă€r sĂ„Ă„Ă„ stolt över mig sjĂ€lv, för att jag för engĂ„ngskull slutför det jag har pĂ„börjat.. Framförallt nĂ€r det gĂ€ller virkning eller stickning 👍 Annars har jag bara börjat pĂ„ och sen rivit upp det sen för att jag har tappat suget. Sist jag stickade var nĂ€r jag var gravid med Neo och blev sĂ„ sugen att sticka en bebisfilt 😀 Men den blev"nĂ€stan" klar, men sen har den legat nu ca 4Ă„r i ett skĂ„p och dammat. Hittade den för ca 2 veckor sen och rev upp skiten.. 😂🙈