Nu är jag Tbx..😜😉

Tjabba, tjena, hallå!!!! 😝😘
Nu blir ni allt förvånade va? 😂 Jag blev bara lite blogg sugen haha... Jag tittade in på min "lilla" blogg och tänkte varför inte skriva några rader.. 

Sitter nu på jobbet och laddar inför hockeyn ikväll på Skellefteå Kraft Arena. Jag ska nämligen få äran att fortsätta mitt arbetspass och få fara och se när AIK krossar Frölunda på hemmaplan ikväll👍😉 Wiiiieeehoooo!!! Spännande värre! 

Jag tror faktiskt att AIK vinner ikväll. Det kommer troligtvis att bli en fartfylld spännande match med många stolpskott och konstiga domslut, men jag hoppas att det blir fördel för Skellefteå. Jag tror att AIK vinner ikväll med 4-2 😀 Så nu håller vi tummarna 👍 

På Torsdag är det Jimmys tur att flyga till Göteborg, för att se Skellefteå AIK spela borta. Vilken lyxlirare han är min älskade sambo. Han blir ALLTID bjuden och få fara på trevligheter med jobbet. Kul för honom men surt för mig!

Om man själv fick känna lite uppskattning och göra lite trevliga saker med jobbet men men... Icke det! Jimmy han är typ borta var och varannan helg på roligheter som tex, utbildningar, resa till annan ort, bo på Hotell, firma fester, äta God mat m.m 

Känner lite avundsjuka faktiskt! 😔 Jag vill oxå bo på hotell och äta god mat och ha trevligt. Jaja, jag är INTE bitter utan bara lite avis... Men Snart snart kanske det är min tur, men då måste jag nog byta jobb först! 😀

Ikväll SKA jag iallafall på Hockey, såå jag är iaf tacksam & nöjd för det! Så jag ska egentligen inte klaga, men ibland känns det faktiskt lite orättvist! 

Nä, nu ska jag fortsätta jobba och ladda inför ikväll. Ha det bäst!

Pussar &  Kramar 💕