Onsdags morgon!

Vaknade av en kille som hade vaknat helt på fel sida... Liam väckte oss imorse och bara skrek och var allmänt på dåligt humör.. Han ville att jag skulle följa honom på toaletten och när jag gjorde det, så var han bara arg och vresig! 

Jag tog fram kläder åt honom, men som vanligt så dög det inte! Han ville minsann att jag skulle lägga hans kalsonger på sängen och det skulle vara på ett visst sätt m.m.. Trots, trots åter trots! *suck* Snart tycker jag att 4års trotsen borde lägga sig nu när han snart fyller 5år, men det är nog bara önsketänkande.. 😊

Nelly var iaf duktig och gjorde sig iordning för att fara på skolan 😊👍 Stor tjejen våran! 

När Nelly hade gått till skolan så passade jag och små grabbarna på att mysa lite framför tv'n. 💗 
Liam såg lite på netflix och spelade sen lite skylandes 😊 Jag fick dricka mitt morgon kaffe och Neo tjollrade på för sig själv..😍👍

Idag är det strålande sol ute så jag och grabbarna ska försöka gå ut en stund efter lunch. Sen kommer J hem och jag åker direkt till jobbet 😊

Syskonkärlek 💕😍

Trevlig dag på er!

Kramiz