Lördag

Idag var det dags för sambon att fara på jobbfest igen!😊 Igår när han kom hem hade han till och med köpt en skjorta, slips och en kavaj.. Så nu jäklar ska han vara stilig! 😍😘👍 Och Alla vi som känner Jimmy, vet ju att han trivs allra bäst i en T-shirt även vardag som fest 😊 Fast jag tycker det kan vara ganska snyggt om man bara har en enfärgad T-shirt under kavajen oxå och det hade han när han for idag ❤️ Eller om man bara ha en skjorta utan kavaj och ett par snygga jeans med ett snyggt bälte till..👍 Kanske min kära sambo vänder om helt nu och blir värsta skjortkavaj snubben.. 😉😝 Vi får väl se!
Han har ju lärt sig dricka kaffe så omöjligt är det inte.. 😜

Idag har iaf jag och barnen haft lite Lördagsmyyys .. Först på förmiddagen var vi och hälsade på min far en stund.  Liam var hos sin kusin Sebastian och lekte så det var väldigt lugnt och skönt.
Neo har fortfarande feber och en jobbig hosta som inte vill ge sig.. 😔 Håller verkligen tummarna att han är feberfri imorgon, så vi kan fortsätta hans inskolning på måndag.

Efter maten blev det myyyys med mina små hjärtan ❤️ Vi tog fram godis och chips och tittade på netflix såg bl.a. Rädda Willy 😊 Barnen somnade sen i soffan och jag fick bära dom till sängen.
 Så nu har jag en hel soffa för mig själv och ska se dokumentären "Mordet"😊 

Sen har jag även Världens mysigaste Neo liggandes på bröstet 💕 
Lillgubben har vaknat flera gånger av sin hemska hosta 😔 Så nu får han ligga och mysa med mamma istället. 😍 
Älskade unge! 

Trevlig kväll på er 💕