Egentid

Det är så Skööönt med egentid ibland... Jag lämnade barnen kl. 9.00 imorse på dagis och sen gick jag en liten promenad. Oj, så skönt! Jag fick bara gå och dingla med armarna fritt utan vagn.. 😊 Träffade massor med bekanta som jag i lugn och ro kunde stanna och surra med, utan att någon skriker och gnäller mamma kom nu! 😉 Helt jäkla underbart var det. 

Sen gick jag in till min favvovgranne och drack en kopp kaffe och surrade lite med honom. Sen var han snäll och jag fick låna hans bil och fara på Konsum och handla lite, så nu har vi blöjor hemma 👍😜 Var lite kris imorse för det fanns bara en blöja kvar.. 

Igår var jag på syjunta hos min svärmor och det var lika trevligt som alltid. Hon hade gjort en supergod räkmacka som hon bjöd på och sen en smarrig kladdkaka med grädde till kaffet, så det var inte alls dumt! Sen det bästa av allt att man bara får sitta i lugn och ro och bara surra av sig lite.. 😝 

Mums, så jävla gott det var med räkmacka 😋 

Ikväll jobbar jag kväll/natt och jag längtar redan.. 😊 Det är så kul när man känner att man längtar till jobbet efter att ha varit ledig så länge och att man kommer med lite ny energi på jobbet.😜 Vet inte om jag kommer med energi eller om jag tar energi ifrån alla andra.. Haha!  Men jag behöver då bara fokusera och bry mig om min favvo brukare och se till att han har det bra och få må bra 😊 Och surra lite med mina fina arbetskamrater 💕 Sen det bästa av allt att få längta hem till mina underbara barn och sambo 😍 Och får mer energi till dom efter att jag har jobbat. 👍

Önskar er Alla en riktigt Trevlig dag 💕 För nu kommer min älskade lilla dotter hem från skolan 💕 Och Snart är det oxå dags för oss att gå och hämta hem våra små buspojkar från dagis. 

💗💗💗