Egentid ♥

Började dagen med att skotta världens plogkant. Sen fick jag även prova på och köra lite snöslunga ;P Och det var faktiskt riktigt kul!! :) Våran 80-åriga grann gubbe kom nämligen förbi med snöslungan då jag nästan hade skottat klart och ville hjälpa mig, men han såg så slut ut, så jag lånade den lite och OJ så lätt och fort det gick.. ;) Wiiieeehooo, blir nog att låna den fler gånger skulle jag tro.. Efter skottningen lämnade vi barnen hos deras farmor, så att jag och Älsklingen skulle få lite egentid tillsammans
Vi shoppade lite grann och sen åt vi lunch uppe på CK och sen blev jag så sugen på att klippa mig.. Så jag gick till hufudsaken på "drop in" och klippte mig och fick hjälp med min utväxt..;) Lovely! Det var såå skönt och det var verkligen väl behövligt kan jag lova.. Många kluvna och slitna hårstrån hade jag..
Tänkte först klippa mig ganska kort och göra mig mörk, men tjejen som klippte mig ville inte riktigt färga mitt hår just nu med tanke på dess skick.. Så hon hjälpte mig istället med min utväxt och det var guld värt kan jag säga! Riktigt Skönt att få hjälp med den för engångskull för det är verkligen ett h-vete att göra själv.. Men då sved det istället i börsen men det är det då värt..;) Ska man vara Snygg så ska man och då får man oxå betala.. ;P haha.. Hon tyckte iaf att mitt hår skulle få vila lite från allt färgande ett tag och behandlas med lite hår inpackningar först, innan jag eventuellt gör mig mörk. Och det är väl klokt när det var så slitet som det var..:) Det är iaf skönt att det är gjort och jag känner mig så fräsch nu när jag är ny klippt och har blekt min utväxt. Helt underbar känsla som tyvärr inte brukar hålla i sig länge, men nu ska jag iaf börja gå till frissan minst en gång var tredje månad. :) Så det blir spännande att se vad jag nu ska hitta på med mitt hår här framöver.. ;)

Jag shoppade även tre tröjor idag som jag blev så nöjd över så nu jäklar blir det att rensa garderoben, för det är verkligen på TIDEN!! Efter middagen så åkte vi och hälsade på Jonas & Jenny och fick då ÄNTLIGEN träffa och snusa på lilla söta Milton ♥ Han var så oerhört liten, söt och luktade så himla gott så man ville lixom bara äta upp honom :) Så nu blev jag sådär jäkla bebis sugen Igen som jag alltid blir när jag träffar så smått..*suck* Och jag som INTE får nå fler barn..:/ Tur iaf att man har nära och kära som föder smått, så att man får snusa lite iaf..
Nu är jag iaf ledig ända tills på tisdag och Oj oj oj så skönt!! ;) Imorgon blir det fredagsmyys med kidzen och på lördag blir det troligtvis Leo´s med fam. Dahl/ Hedlund så det blir trevligt och mysigt!
Tyvärr så har vi möte med jobbet på måndag..:/ Men barnen ska få vara med deras mormor, så det blir iaf bra, men jag blir så förbannad att det ALLTID ska vara på min lediga dag! Aja, det ska ju alltid drabba nån eller hur :)
Nä nu MÅSTE jag Sova!! Ögonlocken börjar bli tunga och blinkningarna allt glesare så det är ett gott tecken.

PUSS & KRAM!!