Fotografering på Barnens Hus

Imorse bestämde jag mig som "hastigast" för att jag skulle fara på Barnens Hus med barnen för fotografering.. :) Stjärnstudio ateljé var där och fotade gratis, så jag tänkte försöka få ett bättre kort på lillgossen.. För kortet som han tog på dagis för några veckor sen blev förtaskiga.. :/ Och det är INTE så kul att ge bort ett foto på en kille som ser såå olycklig ut som han gjorde då! Så jag tänkte vafan, det kan iaf inte bli sämre.. Det var inte "lätt" att få honom att sitta still och han ville Absolut INTE vara med på noterna!! :/ Men vi lyckades tillslut iaf efter många om och men och mycket kämpande att få ett "någolunda" kort på lillpruppen :) Men det var RIKTIGT jobbigt och varmt blev det oxå.. Helst när man såg att kön bara växte och växte..
Liam brås nog på sin mamma skulle jag tro ;) hihi.. Jag HATAR nämligen att vara med på kort och framförallt när man ska sitta där som ett fån och titta rakt in i kameran.. Man ser oftast så tillgjord ut! Det är mycke bättre om nån tar då man inte vet om det. Då blir man Alltid bäst! Så jag förstår honom faktiskt! Jag står Alltid själv bakom kameran och där trivs jag oxå som bäst ;)

Här kommer bilderna..


Våra söta små trollungar ;)
Nelly blev så bra på dagisfotot, så jag valde ett foto där hon såg lite söt ut istället ;) Fast söt är hon ju förståss alltid! Liam bjöd oss iaf på ett litet leende och blev jättefin!! Är Såå Glad att jag åkte dit och Riktigt Stolt över mig själv för engångskull..;D De gjorde jag bra! Nog för att jag har Många många bra foton på mina Älsklingar, men det är roligt att få med en vit bakrund tycker jag..


Mina små hjärtegull
Nelly ville späxa till det lite, så hon gjorde något fult med munnen.. Men Liam blev iaf "klockren" Och jag orkade inte bråka nå mer, så jag blev iaf nöjd! :) Glad att jag åkte dit för det kunde då inte ha blivit sämre än dagiskortet..  För där såg han ju Olycklig ut lillgubben..