Veckan som gått..

Dålig uppdatering här jag vet..=) Men jag har inte riktigt haft tid! ;P
I veckan har jag tränat friskis både Söndag, måndag, tisdag och torsdag och det är såå himla kul!! =) Igår blev det till och med två pass efter varann. Först Core och sen Intervall flex, riktigt skönt faktiskt! Ska försöka träna tre gånger i veckan, men det kan bli lite svårt dom veckorna Jimmy jobbar kväll, men då får jag väl träna hemma då..=) Jag är oxå väldigt sugen på att ta en sväng om i skidspåret, så vi får se om jag hittar mina längdskidor i garaget och tar en tur nån dag..=) Skulle vara härligt!

I tisdags var jag och barnen på Öppna förskolan hela förmiddagen =) Både på Babyrytmik och Småbarnsrytmiken och det var riktigt trevligt måste jag säga.. Både att få träffa och surra med andra mammor och leka av sig lite..;D Nelly tyckte det var riktigt kul att få leka av sig och sjunga och dansa. Hon tyckte det var såå kul, så det blir nog att fara dit fler gånger..=)

I måndags tog vi en sväng om på stan och kollade in lite soffor..=) Skitkul! Vi har nämligen bestämt oss för att byta soffa till en lite mindre och sen komplettera med en fatboy ;P Jag trivs väldigt bra med den soffa vi har nu, men nackdelen är att den är så himla stor och den stänger in all värme bakom soffan och gör att elementet går precis hela tiden.. Och det är Inte bra med tanke på vilka elräkningar vi har haft dom senaste månaderna!!=(
Vi har iaf tänkt möblera om, så att vi får fönstren öppna om ni förstår vad jag menar.. Vi får se hur det blir, men det blir iaf större lekyta för barnen.. Spännande! ;P Vi har nog hittat en soffa som vi vill ha, så nu är det bara att sälja våran fin soffa..

Imorgon ska lillan Äntligen få se Moraträsk Live..=) Såå himla kul!! Gissa om hon längtar..;) Lillgumman är ett stort Moraträsk Fan och kan i princip Alla deras låtar, så det kommer att bli skit kul! Längtar!!




Våra sötnosar!

Malin

Gulleungar. Ja det blir kul med Moraträsk. Blir ju bra med ett träningsrum när Jimmy jobbar eftermiddag! Kram

Jossan

Hallå Linda! Såg att Nelly och Thilda går på samma förskola. =) Dock håller jag på och skolar in henne där nu. Och det går super! =) Hoppas ni mår gott! Kram!