Talgkörtelinflammation!

Glömde skriva att jag var på Vårdcentralen igår och visade upp knölen som jag hade fått på vänster armen..De visade sig vara en talgkörtelinflammation,  en böld som var fylld med en massa grynig massa.. Ursh! Ont gjorde den! När jag träffade systeryster ville hon direkt att jag skulle träffa en läkare och sen fick jag lägga mig i ett rum och blev bedövad..Och Apont gjorde det när jag fick bedövningsprutan stucken i armen på flera ställen.. Sen skar dom ett snitt och klämmde ut en massa var.. Huvva!! =(

Så idag var jag till Malin och hon var snäll och hjälpte mig att lägga om såret och hon tryckte även ut lite mer var.. Malin tyckte det såg rätt bra ut och hon trodde heller inte jag skulle få så stort ärr =) Tack å lov!! Ska dit imorn igen för en ny omläggning.. Tack gumman för att du är den du är! ;P
Jimmy har så fullt upp så det ger inget att fråga honom om hjälp.. Och jag vet att Malin tycker det är bara kul att få hjälpa till och agera lite som sjuksköterska.. *ler*
Jossan

Hallå Linda! Låter inte nå skoj med talgkörtelinflammation. Hoppas det blir bra snart! Du, en fråga.. behöver ni barnkläder i strl 50/56? Jag har en kasse med barnkläder (som passar fint till pojkar). Jag fick ju barnkläder från alla håll och kanter, och om ni är intresserad av detta, så får ni absolut kläderna helt gratis. Jag vet ju att ni håller på å renoverar och sånt är ju inte billigt. Så ni får barnkläderna gratis av mig.

Kram och hoppas ni har det bra!

Jessica

Nu var det länge sen du skrev här..skärpning! Vill ju se lite bebis och bus =) och hur gick det med armbanden? Lägg upp lite bilder =)