Nelly på jobbet..

Idag har Nelly varit med mej på jobbet.. ;) Och de var mycket spännande.. Hon får fortfarande inte vara på dagis! Så länge de kleggar i ögonen på morgonen, så smittar det.. Och dom små barnen dom har ju en tendens att fingra överallt och sen kliar dom sej kanske i ögonen och sen kom nästa barn osv.. Så de är enormt smittsamt mellan barnen!
Jag måste iaf säga att de gick jättebra att ha Nelly på jobbet imorse.. =) Hon kom redan vid 06 och var verkligen jättesnäll och hjälpsam ;P
Riktigt spännande var det oxå att få träffa Owe =) och sen Alla liftarna.. Dom var ju så roliga att trycka på.. =) Sen kl. 7 dök de upp två hundar där och Nelly Älskar ju verkligen hundar så hon tyckte de var jätte kul att få klappa dom. Så de var inte de lättaste att fara därifrån vill jag lova..
Efter jobbet åkte vi upp på Solbacken och gjorde en massa ärenden. Vi var både in på Jula, Lindex och Ica Maxi =)
Sen passade vi på att äta lite korv med mos på "Fast food" serveringen inne på Ica Maxi..

Jag köpte denna fina scarf idag på Lindex..;)


Fast frågan är om jag får ha den för mej själv..*ler*

Sen köpte jag även en tröja, byxa & mockasiner åt Nelly + en ny mascara, ögonskugga till mej själv och lite till..

Idag hoppas jag verkligen att jag får klänningen som jag har beställt från internet.. Som de är tänkt att jag ska ha på mej på Jon och johannas bröllop den 20 februari =)
Jag blir så förbannad för jag har väntat i 14 dagar nu och de skulle ta tre dar!!! Så jag ringde igår och var inte alls glad.. Och tydligen har det kört ihop sej på posten.. Så dom sa att jag skulle få den idag! Annars så skulle jag ringa igen... Och då blir de inte kul för dom kan jag lova!

Ikväll kommer Jonas och Maria hit och myser.. =) Och de ska bli jävligt kul att få träffa dom, för som sagt de var ett tag sen nu! ;P Få se om jag ska göra en kladdkaka till ikväll.. Men först måste jag städa lite! ;P