Fy f-n för magsjuka!!

Är vaken och har spytt hela natten lång.. =( Och är Såå himla trött!! Men de går tyvärr inte att sova för de riktigt vrider i magen och jag måste springa på toaletten hela tiden! Jag vill verkligen inte att detta ska starta förlossningen.. Jag har haft massor med sd och värkar ikväll och dom har varit riktigt rejäla..=/ Sen är jag hungrig hela tiden men får inte behålla någonting! =/ Håller f-n på att svimma snart!!
Jag och Nelly var hos mamma ikväll och vi hade de så himla mysigt! =) Vi åt gott och hade det riktigt trevligt..
Nelly somnade vid halv nio och sov sen till 01 då hon sedan vaknade och började spy! =( Jag själv låg redan vaken och hade så ont i magen.. Med en massa värk ville i princip bara stoppa fingrarna i halsen..=(
Var på toan när jag hörde att Nelly började spy..=/ De var bara att skynda sig och bära henne in i duschen.. Mamma hade full sjå med att torka spya och skura.. Stackarn!
De dröjde inte länge efter lillan spytt så låg jag oxå över toaletten och spydde som en gris..
Jag ringde sen Jimmy och han fick komma och hämta oss.. För madrassen vi låg på var ner spydd och de känns mycke bättre att vara hemma och spy!
Håller nu på att göra vätskeersättning för att jag sakta ska få i mig lite vätska iaf!
Nää fy vad jag är trött känns som att jag ska få blodtrycksfall nä rsom helst! Och denna kamp i magen som jag har blandat med grav värkar är inte roliga! Nä nu måste jag springa på toaletten igen! *pust*
Johanna

Nämen stackare, både du och Malin som är höggravida har drattat dit på magsjuka. Huvva. Ja hoppa verkligen de inte sätter igång förlossningen för er båda, men iof. då kanske ni föder på samma da, de vore ju coolt=).



Krya på er! Kram

therese

Nämen fy, hoppas du och lillan hinner bli friska innan bebisen ska ut så att du orkar med förlosningen =(

Styrkekramar

Malin

stackare...lider med er och att lillis oxå drabbats!! stora kramar från oss som börjar smått återhämta oss. Håller tummarna att det är en kortvarig variant!! Kramar

therese

GRATTIS GRATTIS TILL LILLA LIAM =D



Hoppas att det gick bra trots sjukan, krya på er i.a.f. och nu väntar vi spänt på bilder på lilla underverket =)



Kramar från oss

Frida W

Jättegrattis till lillebror! Hoppas magsjukan lägger sig så ni får njuta till fullo! :)



Kram Frida och Tirias

Erika

Jag har utsett dig till Beautiful Blogger Award! Kom och hämta det hos mig....

Sofia Lindström

Ett STORT grattis till hela familjen till eran lille pajk!! Sååå himla kul!!! Längtar att få se bilder!! :-) Kramar från oss alla tre!

Erika

Va?? Har du fått din lilla pojke idag? Ett STOORT grattis till er! Vad kul att det blev en pojke. Kram Erika

Frida

Stort Grattis till Liam! Hoppas du mår bra och detsamma för lilla underverket! ! Kan tänka mig att Nelly är väldigt stolt. =) Längtar, precis som alla andra, efter bilder.

Stora kramar från mig och barnen.