Strålande sol!

Sovmorron idag sen iväg på Trägårn i Ursviken för att kolla på dekorsten till rabatten, men vi kom fram till att de skulle bli alldeles för dyrt, så vi köpte inget. Ingen av stenarna föll oss riktigt i smaken annars skulle vi väl aldrig fundera ; ) En säck sten kostade 139kr och vi skulle behöva 8 säckar så de kändes lite väl dyrt!
Jag köpte iaf några plantor och blommor som jag har planterat idag och de blev faktiskt väldigt fint, dock måste jag fara och köpa två plantor till..få se om jag orkar imorronbitti ;P



Visst blev de fint? ; ) De kommer att bli snyggt när de börjar blomma i svartkrukan, nu ser de bara tråkigt ut!

Sen har jag varit på beijer och köpt en sandlåda till Nelly med lock så att inte katterna ska vara där och pissa ; ) Ska bara fixa sand nu och sen kommer lillgumman att spendera en hel del tid där kan jag lova ; )
Jag vet bara inte riktigt var vi ska placera den.. Har gått och släpat den runt hela jävla gården och har inte riktigt bestämt mig ännu =/ Har sån jävla beslutångest! Inte lätt att vara Linda ; ) Jimmy blev less och utbrast; Men hur svårt kan de vara! De är ju bara en sandlåda!


Sandlådan =)

Var även förbi Barnenshus idag och köpte en rutschkana =) Så Nelly har redan hunnit åka ett antal ggr i den ; )
Hon blev jätteglad! De var väldigt svårt att få in lillgumman för hon ville bara åka och åka sin egen lilla rutschkana ; P
Sötnosen mammas =)




Jimmy har lagt sten längst rabatten idag och de blev bara så mycke snyggare ; ) Nu har vi bara lite kvar att lägga, men vi måste troligen köpa lite mera sten.. De ser ut att vara för lite, men har vi tur så räcker de ;P
Här kommer en bild på resultatet!


Nu passar bron in mycke mycke bättre!! ; )
Blev faktiskt  väldigt stilrent!



Tjingeling!

Camilla

Ni har fått det riktigt snyggt vid ytterdörren! Ni är verkligen såå duktiga!

Vi längtar efter er också! Vi ses på tisdag!

Anonym

Det var jätte fint! :) Dags att komma förbi och kolla in resultatet;) Kram kram