Sovmorron idag =)

Sovmorron såå skönt och välbehövligt..Jag har verkligen fått sova ut idag =) Och de Tackar jag min kära Älskling för ; ) Puss till dej! 
Imorse var det inskolning för lillgumman på dagis igen såå Jimmy och gumman åkte på dagis redan vid 9 tiden och jag fick ligga kvar i sängen och bara ha de skönt =) Jag kan säga att jag behövde de verkligen för sista dagarna har jag varit såå knäckt såå knäckt och jag vet inte riktigt varför =( Men, men jag tror att de är förkylning på gång igen =/ känner mej allmänt hängig..Ursh och bläää!!

Idag är det som sagt måndag och det betyder att jag jobbar kväll/natt såå de blir snart att slänga sej in i duschen och göra sej iordning och fara på jobbet...=) Måste fara lite tidigare så att jag hinner om på Frösunda och lämna lönerapporten =)
Imorgon har jag tandläkaren kl.11 och sen är det min tur att följa lillgumman på dagis. Då ska vi vara där mellan 14 och 16 såå de blir kul! Nu är det inte länge tills vi ska lämna henne själv där och de kommer verkligen att kännas jätte konstigt!  De kommer att bli såå tomt här hemma utan vårt lilla busfrö men vi kommer väl oxå att få lite mera egen tid..såå de blir skönt! De blir nog så att hon kommer att vara på dagis en heldel fast än vi är hemma.. Jag tror att de är 15 timmar i veckan och som sagt som vi jobbar så når vi aldrig upp till de. De kommer iaf att bli jättebra för dom verkar då vara såå himla gulliga på Tullarens dagis, så de är ju skönt!

Här kommer lite gamla bilder på min ögonsten..


Lill tjockisen ; )


Lill Prinssesan =)


Här tar vi ton..; )

Nää, nu ska jag gå och ta en varm och skön dusch såå att jag blir pigg och alert =) De behöver jag verkligen..
Måste passa på medans lilltjompan sover!

Puss så länge!
Frida

Tack så mycket, gumman!! Födelsedagen var ju rätt lugn, tack o lov, så det var bra. NU får vi snart styra upp något igen!!

Stor kram!

madde

Vilken fin topp du fått på bloggen=) Hoppas allt är bra!

kram kram