Inte illa..

Att få gå och se Hemsöborna på arbetstid =) Den var riktigt bra! Förutom att jag glömde att ta med mig en kofta eller nått att ha på mig för kallt blev det nanting mot kvällen.. Inte kul att sitta och frysa hela föreställningen, men de gick de oxå =) De blev att få sitta med en filt hela kvällen när vi kom hem istället ;p. Nåja så kan de bli om man inte tänker efter före man åker till jobbet! De har iaf varit en väldigt skön och härlig kväll. Den har gått ruskigt fort och de gillar jag ; ) Imorgon blir det att fara med Camilla och lilla sötnosen Kevin till Lövånger och fika på Saidys Café =) De ska bli mycket trevligt! De var ett tag sen vi träffades sist! Och sen tycker jag att om ni inte har varit till Lövånger på Saidys nyöppnade café så måste ni fara dit och fika! För de finns verkligen mycket gott! Och dessutom hembakat! =)
 De är tur att Camilla ska köra imorgon som har AC på bilen.. För jag vill inte änns tänka tanken att köra våran volvo som inte änns har sådan lyx om de fortsätter att vara så här varmt..
 
Lördags- Jobb och sen middag hos mina svärföräldrar och de var Mycket gott och trevligt som Alltid! Barnen lekte och badade och de var så underbart att se. Skönt med sommaren när barnen kan springa nakna och bada och busa utan att behöva ha en jädrans massa kläder på sig. Då gör det heller ingenting om det kissas lite här och där ; ) Perfekt att försöka sluta med blöjan nu på sommaren. Vi måste börja potträna nu! Vi har varit mycket lata med de, men känner nu att de börjar vara dags!
De blev stressigt som vanligt =) De blev bara att äta och sen fara hem och slänga sig in i duschen innan Maria och Jonas kom på besök =) Vi surrade och hade de trevligt! Vi åt glass, bär och maränger och såg en film "Jurkyrkogården". Fast måste säga att ettan var mycke bättre än tvåan.Tack! för en mycket trevlig kväll!
 Måste göras om snart igen!

Söndag- Jobb och åter bjudna på middag och denna gång hos min underbara mor ; ) De var oxå mycket trevlig och gott! Vi satt ute på deras otroligt fina uteplats. Där oxå lillgumman fick ramla och slå sig ganska ordentligt när hon stod och hängde över stolstödet och ramlade och slog i både pannan och lill näsan i stenplattorna =/ De låter illa, men de gick faktiskt jättebra. Lillhjärtat fick bara ett litet skrapsår i pannan och på näsan. Men, Ack! så rädd jag blev! Man får absolut inte titta bort en ändaste sekund, för då händer de olyckor som denna =( Men, men Huvudsaken att allt gick bra!
De lät värre än vad de var kan jag lova! =(

Jaja, nu är klockan mycket och jag måste nu försöka sova, så att jag kommer upp i morgonbitti! =)
För då väntas nya utflykter och äventyr.. ;p

Natti Natti!