Regn och rust!!

Ikväll är det Släktträff med Jimmys goa släkt ; ) Synd bara att vädret ställer till det! Jag tänkte från början dricka lite, men känner nu ingen lust alls!! =( Mycket är det vädrets fel!! Och mitt humör styrs mycket av vädret, så jag känner mig lite halv deppig just nu om jag ska vara ärlig =/ Så jag sparar mina cidrar till en annan gång! De var meningen att lillgumman skulle vara hos mormor ikväll, men jag känner nu när jag inte ska dricka så kan hon lika gärna följa =) De är väl kul om hon får träffa hela tjocka släkten ; ) Sen ska ju även Jonte och Nathalia dit, så de vore ju tråkigt om inte hon fick följa..

I torsdag var jag duktig och gick till min far. Sen tog jag mig en tur med inlines och de var såå skönt! Sen gick vi till Ica för att handla och sen på med Inlines igen och åkte hemmåt! Måste säga att de gick Skitbra att åka och styra vagnen samtidigt! Nelly tyckte de var ganska intressant och undrade riktigt vad mamma höll på med ; )

I fredags kom brorsan hit och vi gick elljusspåret =) Mycket mysigt om de inte vore för sata myggen!
Sen på kvällen blev vi bjudna på Kina mat hos mamma och Oj så gott de var! Tack mamma! ; )
Nu väntar jag bara på att Jimmy och lillan ska hoppa in i duschen så att jag få göra iordning lillgumman innan själva släktträffen =)

Ha en bra kväll!!

Kram, kram!
Maria

Hej! Vilken fin blogg ni har!

Hälsa Jimmy att vi väntar!!



Kram på er!

Maria