Strosat lite på stan..=)

Idag har vi varit på stan hela familjen ; ) Vi började med att fika uppe på Ck resturangen =) Sedan blev det lite shopping =P
Vi köpte en jätte söt liten klänning åt Nelly & en jätte söt tröja + ett par halk sockar.


De här köpte vi till Nelly ; )

På fiket blev jag såå glad för då träffa jag Hanna & hennes jätte söta son Conrad =) Och jag blev såå bebis sugen..
Jag fick hålla det lilla knytet medans Hanna var och hämtade mat =) Och han var såå himla gó och han luktade så mycke bebis =) Oj vilken söt kille allså =) Och Hanna hon var lika glad och gó som vanligt!


Titta såå fin han är..=) Och han luktade såå gott! Oj vad jag blev sugen på en liten ; )


Hanna & lilla Conrad =) De var verkligen kul att träffa dom =)


 Mamma & Pappas lilla cooling..; )

Nää, nu ska jag gå och göra mej klar för jobbet..Jag börjar 15.30 till 11 imorgon bitti såå jag måste gå och pussa på min lilla prinsessa =) Och naturligtvis min lilla Älskling! ; )

Puss & Kram!
Jesse

Så himla söta kläderna var =) Asså vi måste ju hitta på nåt snart nu var det länge sen. Vi ska ju kanske och bada igen på måndag med Nalle och Jocke..om jonte är frisk då..annars blir det nog på fredag om ni är sugna på följa =)