Valborgsmässoafton

Idag är det Valborgsmässoafton och de betyder mycke grillning och majbrasa ; ) Så mysigt vi ska ha det på jobbet ikväll!! Längtar faktiskt redan! Sen är jag såå otroligt glad för nu är det tredje natten nelly sover i sin säng hela natten ; ) Och de betyder att jag sover 100ggr bättre och resultatet blir då en gladare och en piggare Linda =) Helt fantastiskt! Jag tror att de är gröten som gör att Nelly faktiskt sover hela natten. Vi har nu slutat med vällingen och ger istället gröt på kvällarna och det funkar hur bra som helst =) Såå glad att vi äntligen har fått vår lilla ögonsten att sova mycke bättre.. Nu får hon både rapa och varva ner lite innan läggdags och är mätt och belåten hela natten lång.. Hon vaknade kvart i 7 imorse och sen drog vi oss ända till klockan 10.00 ;P Nu är jag hos min far och jag har nyss druckit en kopp kaffe. Ska snart göra mej klar för jobbet..Fast först ska vi ut och gunga i de fina vädret =)


Och ikväll blir det majbrasa! ; )
Mysigt!


Ha en trevlig Valborgs Allihopa!